7 år



Ja, 7år.. 7 åt har gått sen den 23 mars 2002.. 7 år har jag stått ut med denna skit!!! 7 år....

Grattis Frallan och förlamningen på 7års dagen....

Då var det dags igen!

23 mars! Idag fyller jag 7 år! Mn denna gång är allt lite ovanligt! För iår är det första gången jag INTE behöver oroa mig eller fundera på om jag kommer att få fylla 8...


Denna dagen är ett jävla helvete för mig! Men något säger mig att iår blir det liiite lättare att gå upp ur sängen i morgon en tidigare år!

Jag hatar denna dagen! Jag hatar den så jäävla mycket att det gör ont i mig! men jag vet ju samtidigt att jag har den här dagen att tacka för att jag är den jag är... den förstörde min utsida totalt..men den stärkte ju min insida..

aja tänker inte sitta här och babbla mer.. 

23 mars... 2002.... aja






Kommentarer
Postat av: Anonym

Pöööööööööööösssssssssssssssssssssssssss!

2009-03-26 @ 16:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0