GAAAH BLÄÄÄÄ BLÖÖÖÖ!

Är på stört dåligt humör idag! Antagligen för att jag har sån grotesk längtan till Åre just nu men det är någon timme kvar och jag sitter på jobbet och stressar...

Blev dock på bra humör när jag va på väg till jobbet i morse och Fernando strömmade in i öronen och jag som vanligt ser Beccas tappra försök att få tonerna rätt =P ;)
Hahahahahahaha =) upp upp NEEEEEEEEEEER upp NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! hahahhaha de får en på bra humör iaf =)

Aja Idag drar jag till ÅREEEEEEEE <3
Jag åker HEM till Åre som jag och Häggan så fint säger =)
"Vafan står vi hör å åker skidor för när Åre till fucking 2 timmar ditåt?????? -pekar,ser sura ut sen kastar oss ut i backen i Vemdalen-

Aja nu ska jag fortsätta sura, terra Sandra och kolla konstigt på Bella och picka på alla andra.

Over an Out
/Frallan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta förklara varför du går och surar, Vi måste komma på ett system för detta... Tycker inte om när du blir arg och skriker :D

BYE MY LOFFE!!! <3 <3

2009-03-12 @ 10:35:02
Postat av: Jennei

Pöööösssssssss!

2009-03-12 @ 11:12:55
Postat av: Anonym

TJOHOOOO!!!

2009-03-12 @ 12:37:52
URL: http://irarrazabal.blogg.se/
Postat av: Anonym

CHAO!

2009-03-12 @ 12:40:42
URL: http://irarrazabal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fernando <3 Jag har tränat på sångläxan nu! Så tills vi ses nästa gång sitter den perfekt ;)

2009-03-12 @ 18:09:34
Postat av: Frallan

Ja du Becca det hoppas jag verkligen att du har!

Träna träna träna träna träna!!

2009-03-13 @ 14:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0