Gaaah, Stressen kommer bli min död!

Aa fan asså, Stressen kommer bli min död! Sitter vid köksbordet med pärmar och papper kastade överallt och alla mina kläder som jag ska ha med till åre ligger utslängda över hela lägenheten samt att det ligger massa i tvätten!
gaaaaaah jag får smått panik snart och så ska jag försöka hinna med att träna idag med så jag kommer ett steg närmare att bli av med fläsket =D

Kom fram till för någon sekund sen att jag inte saknar Gävle alls fast det är snart 2 veckor sen jag var där och kommer inte åka dit på 3 veckor till =D känns ganska najs =D

nä vafan sitter jag här å skriver när jag håller på att dö av stress? Fy dig Frallan!

Over and out!
/ Frallan

Kommentarer
Postat av: Nathaliee

Hej Dagiskamrat!

Det var helt sjuukt länge sedan, jag har ingen aning om vad du gör nu för tiden. Det är bra att man kan snoka i bloggar.

Men ja. Ha det fint i Åre. I Berlin skiner solen :)

/Nöt

2009-03-13 @ 15:14:03
URL: http://enkoppochenknapp.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0