Känns som att jag dött och hamnar i himlen <3

OMGF!
Idag har det vart strålande sol, inte ett moln och -5 grader och alla backar öppna! ( Ja inte där de kör VM då)
Har haft ständig orgasm sen jag kastade mig ut i VM6an och fram tills nu =P
Och det gick ju skitbra för tjejerna i slalomen! Grattis Tessan till 3e platsen! starkt jobbat! Lika så Frida och Maria som kom 6a och 7a! =D


Jag och Frallan Sr lyckades va me på tv 5ggr under slalomen! och varje gåg såg vi ut som 2 miffon som inte viste va vi var, och bakom oss san Jessica L-W och vinka för fulla muggar med sitt brytna ben =P Eller ja asså hon vinkade ju inte med benet men äh vafan ni fattar!

Nä nu ska jag ge mig ut till V.I.P tältet och gå på  after ski och käka middag och grejer snart! =D
imorgon tar vi nya tag och hoppas att vädret blir bätte för just nu snöar det och är dimma =P men som sagt! Strålande sol och -5 har det vart hela dagen och jag ler med hela mitt halva ansikte åt livet i Åre =D


Over and Out
/Frallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0