Tillbaka till verkligheten!

(skrev ett bajsa långt inlägg men råka trycka bort skiten så jag gav upp)


Jaha! Då var man tillbaka till verkligheten efter en stört underbar och perfekt helg!
God mat, trevliga människor, underbar skidåkning i underbart väder å ja asså allt va perfa!
Känns ganska konstigt att ena dagen vara i paradiset och 15 tim senare sitter man framför datorn på jobbet och allt är "normalt" igen!

Men denna gång kommer ingenting att bli vad som brukade kallas för normal 

Stört rolig grej btw!!!  igår när jag kom fram med tåget till stationen så skulle jag få med mig mina saker till Taxin och rulla hem, å T-centralen är ju underbar med sina svängtjossanjävlaskitdörrar =P
Klockan är nu kvart i 12 på kvällen och jag är skapligt less och trött efter 7,5 timmar tågresa. men iaf så går jag in i snurran och personen efter mig med och så stannar den!
Så vi börjar vagga fram och tillbaka och hej å hå så vänder jag mig om och ser att det är Johan Palm så står där med guran i vägen och jag med mitt jävla skiTfodral!  De var redigt underhållande och skrattretande =P  och det tog en stund att ställa oss så att ingen av våra väskor va ivägen!

Aja Jobbet kallar!
Skriver mer sen!

Over an Out
/Frallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0